שיטות לעיבוי שפתיים באופן טבעי

שיטות לעיבוי שפתיים באופן טבעישפתיים מלאות נחשבות לסממן נשי מובהק. במיוחד הדבר נכון לגבי שפתיים מלאות בעלות פרופורציות נכונות. אך לא לכולם נתן הטבע שפתיים באותו העובי ובאותה הצורה.

האם זו סיבה להרים ידיים ו"להסתפק במה שיש"? מכיוון שידועות שיטות שונות שיכולות לעבות את השפתיים, חלקן אפילו טבעיות לחלוטין, אפשר בהחלט לשנות ולשפר. להלן כמה שיטות שיכולות להשיג את המטרה.

בריאות ומראה

השיטה הראשונה, הטבעית בהחלט, לעיבוי שפתיים מבוססת על הכלל "בריא זה יפה". שמירה על בריאות השפתיים מעניק להן מראה זוהר יותר, מלא יותר, צעיר יותר. מסתבר שכאשר לא דואגים לבריאות השפתיים הן מגלות נטייה לפציעה, ליובש למראה פחות יפה ולעיתים אפילו מצומק.

טיפוח, יש לציין, פירושו גם הגנה על השפתיים מפני קרינת השמש. לצורך כך יש בנמצא שפתונים מיוחדים המספקים הגנה מקרינת השמש. ניתן להשתמש בהם גם במקביל לליפסטיק. יש גם ליפסטיקים שמהווים חומר מסנן קרינה לצד אפקט הטיפוח והטבע.

באמצעות טיפול של פילינג לשפתיים מסלקים תאי עור מתים משפרים את חידוש התאים ומזרזים את זרימת הדם. כדאי גם לבצע מפעם לפעם עיסוי לשפתיים – זה מועיל להרגשה הכללית וגם למראה. בצורה כזאת השפתיים נראות יותר יפות, יותר מלאות ויותר בריאות. עוד פעולה שיש לבצע בקביעות כחלק מטיפוח השפתיים היא טיפול בלחות.

שפתיים יבשות נראות מצומקות, הן עשויות להתקלף וההרגשה בהחלט לא נעימה. ישנם חומרי לחות טבעיים, יש נשים שעושות שימוש בדבש או בשמן זית ויש גם שפתונים, ליפסטיקים, שמועשרים בחומרי לחות. מי שתדאג לטפח את השפתיים בקביעות תופתע עד כמה שהמראה שלהן נעשה מבריק ובריא והן נראות מעובות יותר.

שפתונים לצורך עיבוי

שיטה טובה ופשוטה מאוד לעיבוי שפתיים באופן טבעי היא ליצור אפקט עבה יותר באמצעות שימוש בשפתון. אנו לא מדברים רק על הגדלת השפתיים באמצעות תיחום השפתיים בעיפרון איפור. בשיטת העיפרון ניתן לתחום את קווי השפתיים מעבר לקו השפה הטבעי (יש לעשות זאת בצורה עדינה ולא להגזים).

לאחר מכן ניתן להשתמש בשפתון רגיל לצורך כך אולם יש שפתונים המוגדרים כשפתונים מעבים. אלה הם שפתונים שכוללים חומרים שיוצרים עיבוי ממשי של השפתיים למשך פרק זמן מסוים. לאחר מריחת השפתון מרגישים תחושה של צריבה קלה או עקצוץ. יש לציין שהחומר המצוי בתוך השפתון לא יוצר פצע או צריבה באמת. מה שהחומר עושה זה לפעול על כלי הדם, להרחיב אותם ולזרז את זרימת הדם באזור לזמן מסוים, לרוב מספר שעות.

התעמלות זה בריא

שיטה נוספת, טבעית לגמרי, גורסת שהתעמלות יכולה לשפר את מראה השפתיים ואף לעבותן באופן מסוים. מה עומד מאחורי רעיון זה? התשובה היא שגם השפתיים כוללות רקמות של שרירים. גם בסביבת השפתיים מצויים שרירים שמאפשרים לכולנו להניע את השפתיים ואת השרירים הללו ניתן לחזק ולהגמיש. כל מה שצריך לעשות זה להפעיל אותן בטכניקות מאוד פשוטת. יש כמה שיטות שניתן לעשות בהן שימוש כגון למשל לבצע כמה תנועות חוזרות ונשנות של נשיקה. יש אפשרות לבצע הכנסה של השפתיים פנימה והפעלת מעט לחץ.

עיבוי בהזרקה

באתרים מסוימים באינטרנט ניתן למצוא שיטות מאוד מסוכנות ולא בריאות לעיבוי שפתיים. שיטות אלה כוללות את פציעת השפתיים במחטים וזריית מלח או חומרים נוספים על הפצעים. במקום שיטות אלה, ניתן לבצע מילוי טבעי בהזרקת חומצה היאולורונית לעיבוי שפתיים שנעשית במכונים לרפואה אסתטית. אנו לא מדברים על הזרקה של סיליקון או חומרים קבועים אחרים. יש חומרים טבעיים שלאחר ההזרקה ממלאים את השפתיים לזמן למספר חודשים ולאחר מכן הם נספגים בגוף ומתפוגגים.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית