איך אפשר לטפל בגלי הלם?

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול לא פולשני שנמצא בשימוש כבר עשרות שנים. זה יכול לשמש לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל דיכאון, חרדה ו-PTSD. טיפול בגלי הלם קיים כבר עשרות שנים ושימש לטיפול במגוון רחב של מחלות כולל דיכאון, חרדה ו-PTSD. זה ידוע גם כטיפול בנזעי חשמל או ECT. סוג זה של טיפול משתמש בזרם חשמלי כדי לעורר את המוח לייצר נוירוכימיקלים המשפיעים על מצב הרוח וההתנהגות.

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול לטיפול בפגיעות רקמות עמוקות וכאבים כרוניים. הוא משתמש בגלי קול בתדר גבוה כדי ליצור רטט המשבש את רקמות הגוף, כולל שרירים, רצועות, גידים ועצמות. מכשיר הטיפול בגלי הלם הוא נייד וניתן להשתמש בו בכל מקום. זה הופך אותה לשיטת טיפול אידיאלית עבור ספורטאים המטיילים או מתאמנים במקומות שונים. גלי הלם הוכחו כבעלי השפעות חיוביות על ניהול כאב כרוני וכן הפחתת דלקת בגוף. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. זהו הליך לא פולשני ולא כירורגי שניתן להשתמש בו בשילוב עם טיפולים אחרים כגון פיזיותרפיה, עיסוי וטיפול כירופרקטי. טיפול בגלי הלם הוא צורת טיפול המשתמשת בגלי קול כדי לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. זהו הליך לא פולשני ולא כירורגי שניתן להשתמש בו בשילוב עם טיפולים אחרים כגון פיזיותרפיה, עיסוי וטיפול כירופרקטי. טיפול בגלי הלם הומצא על ידי ד"ר ג'ורג' יורגנסן בסוף שנות ה-60. זה התגלה לראשונה בתחילת המאה ה-18 כאשר נמצא שהפעלת תנודות על אזורים מסוימים בגוף יכולה להאיץ את זרימת הדם לאותם אזורים לצורך ריפוי

גלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי הלם בעוצמה נמוכה לטיפול בכאב ובמצבים אחרים. זהו הליך לא פולשני שניתן לעשות במרפאה או במרפאה של רופא. טיפול בגלי הלם משמש לטיפול בדלקת פרקים, בורסיטיס, כאבי גב כרוניים ומצבים אחרים. זה יכול לשמש גם כדי לעזור לאנשים להתאושש מפציעות כגון שברים ופציעות חוט השדרה. למרות שזה קיים כבר עשרות שנים, טיפול בגלי הלם לא הפך לפרקטיקה סטנדרטית בגלל עלות הציוד הדרוש לביצוע הטיפול. עם זאת, ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיה אפשרה לרופאים לספק טיפול זה בעלויות נמוכות יותר עם פחות טרחה מבעבר. טיפול בגלי הלם פועל על ידי שליחת גלי הלם בעוצמה נמוכה לתוך הרקמה הפגועה וגורם לה להתכווץ ולשחרר אנרגיה.

למידע נוסף על גלי הלם ביקרו באתר בכתובת: https://www.iiche.org.il

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית