רפואה אלטרנטיבית בקיסריה

רפואה אלטרנטיבית בקיסריהרפואה אלטרנטיבית הוא תחום שהולך ומתפתח בשנים האחרונות והופך להיות יותר ויותר מקובל בקרב מטופלים בנושאים שונים. כיום, ניתן לקבל טיפולים אלטרנטיביים גם דרך קופות החולים ברחבי הארץ, גם אצל מטפלים באופן פרטי וגם במרפאות ספציפיות לתחום. כשמדובר על רפואה אלטרנטיבית בקיסריה תוכלו למצוא מטפלים בקיסריה הארץ המתמחים בשלל סוגים של טיפולים אלטרנטיביים.

מדוע רפואה אלטרנטיבית נמצאת בתאוצה מתמדת?

אנשים שונים סובלים מבעיות שונות שנוצרות מכל מיני סיבות. הגוף שלנו אולי עובד כמו מכונה אבל הוא לא מכונה וכל שינוי הכי קטן משפיע עליו. הרבה פעמים אנשים לא רוצים לפנות לרפואה הקונבנציונלית משום שהפתרונות שלה לא תמיד מועילים, לא תמיד בריאים, בין אם זה ניתוח שמביא איתו אינספור סיכונים והשלכות לעתיד, בין אם זה תרופות שגורמות להיווצרות של תופעות לוואי נוספות ומוציאות את הגוף מאיזון ובין אם העובדה שלא תמיד יש לרפואה הקונבנציונלית פתרונות. הרפואה האלטרנטיבית לעומת זאת היא רפואה טבעית יותר, עכשווית יותר אך מבוססת על ידע שהצטבר לאורך שנים רבות כל כך. אנשים רבים רוצים לחזור לטבעי, למוכר, לבסיס ושם זה נמצא. 

איזה סוגי רפואה אלטרנטיבית בקיסריה יש?

בתחום של רפואה אלטרנטיבית בקיסריה ניתן למצוא מגוון סוגי טיפולים. הטיפולים לרוב מתחלקים לטיפולי מגע וטיפולי ייעוץ או שיח. רשימה חלקית של טיפולים אלטרנטיביים תכלול טיפולי דיקור סיני, שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי, טווינא, ייעוץ הומאופתי, נטורופתיה, התאמת צמחי מרפא, כירופרקטיקה, אוסטאופתיה, נטורופתיה ועוד. לכל שיטת טיפול יש את היתרונות ואת החסרונות שלה וכל שיטה פועלת בצורה שונה הן על הגוף הפיזי והן על הגוף הנפשי מנטלי. 

באיזה בעיות מטפלת רפואה אלטרנטיבית בקיסריה?

התחום של טיפולים אלטרנטיביים יודע לתת מענה למגוון סוגים של בעיות רפואיות וסימפטומים, קשיים רגשיים וקשיים נפשיים. תוכלו למצוא טיפולים יעילים לבעיות בתחום העיכול כמו תסמונת המעי הרגיז, קרון וקוליטיס, בעיות הנובעות מעודף משקל ומחלות הקשורות לכך כמו סכרת, בעיות כולסטרול ובעיות לחץ דם. טיפולים אלטרנטיביים יכולים להועיל גם במקרים של כאבים כרוניים בשרירים, בגב, בצוואר, מיגרנות וכאבי ראש, וגם במצבים של חוסר איזון הורמונלי, קשיים בכניסה להריון, זירוז לידה ועוד. הרפואה האלטרנטיבית מטפלת גם במצבים הבאים

  • בעיות שינה
  • לחץ חרדה
  • דיכאון
  • בעיות בעור ומחלות עור
  • שינויים הורמונליים
  • כאבי מפרקים
  • דלקות
  • זיהומים
  • מחלות כרוניות כטיפול משלים למשל לסרטן או סוכרת 
  • עצירות ושלשולים
  • ועוד… 

מה היתרונות של רפואה אלטרנטיבית בקיסריה?

רפואה אלטרנטיבית בקיסריה ובכל הארץ כוללת לרוב מענה טבעי לבעיות הקיימות, היא אינה משלבת חומרים נוספים כך שיכולה להשתלב עם כל תוכנית רפואית אחרת. זו רפואה לגמרי טבעית. אף טיפול לא יביא איתו תסמין או תופעת לוואי, פרט לכאב שהוא חלק מסדרת טיפולים במצבים מסוימים והסף שלו עולה לפני הטבה משמעותית. הטיפולים נעשים באווירה נעימה ומרגיעה, כך שעצם לקיחת הזמן לעצמך ולטיפול כבר משפר את ההרגשה פעמים רבות ומורידה מהגוף כל כך הרבה לחץ ומתח. אנחנו נמצאים בתקופה בה גם הרפואה המודרנית מעודדת שילוב של טיפולים אלטרנטיביים, כך שאין סיבה לחשוש מהשילוב. יחד עם זאת, אם החלטתם לטפל ברפואה משלימה במקביל לתוכנית הרפואית הרגילה שלכם, עדכנו את הרופא שלכם בכלל הטיפול. יתרון נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו הוא בכך שטיפולים אלטרנטיביים מתחום הרפואה המשלימה מתאימים לכולם. לאנשים חולים שלוקחים תרופות באופן קבוע, לאנשים שסתם רוצים לשנות משהו בגוף שלהם או במיינד, לאנשים אחרי ניתוח, לחיילים ואמהות, לנשים אחרי לידה או בזמן לידה, לתינוקות וילדים. לכולם. 

האם ניתן לקבל החזר עבור טיפולים אלטרנטיביים?

טיפולים אלטרנטיביים ניתנים במסגרת הקופה בעלויות שונות בהתאם לרמת הכיסוי. אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי יתכן ותוכלו לקבל החזר עבור הטיפולים גם מהביטוח הפרטי. כמו כן, במידה ואתם בוחרים במטפל שאינו במסגרת קופת החולים תוכלו לבקש החזר עבור הטיפול אם הביטוח שלכם מכסה זאת.

מה משך כל טיפול וכמה טיפולים אלטרנטיביים צריך?

טיפולים אלטרנטיביים מותאמים לכל מטופל ולצרכים האישיים שלו והסיבה לשמה הגיע לקבלת הטיפול. לרוב מתחילים את התהליך בשיחת אבחון על מנת לבצע את ההתאמה של תוכנית הטיפולים. מספר הטיפולים משתנה ממקרה למקרה. לדוגמה, אם יש צורך בייעוץ נטורופתי יתכן ויהיה מדובר במפגש בודד ומפגש אחד נוסף למעקב אחרי קבלת הטיפול, לעומת זאת בטיפולים של דיקור סיני יתכן והמטופל יתבקש להגיע אחת לשבוע למשך תקופה של סדרת טיפולים. גם משך הטיפול שונה בין טיפול לטיפול.

איך אבחר את הטיפול המתאים לי ואת המטפל הראוי?

כאמור, לאנשים שונים סוגים שונים של בעיות ובכדי שניתן יהיה לבחור את הטיפול המתאים ביותר, אנחנו צריכים לאבחן את הבעיה בצורה הכי מדויקת. למשל, יש מדקרים שמתמחים בבעיות הקשורות למערכת העיכול, ויש מדקרים שההתמחות שלהם היא בכלל בסרטס והורדת מתח. לכל אחד יש את הייחודיות שלו והתפקיד שלכם בתור מטופלים הוא לדעת לזהות מי המטפל שהכי יתאים עבורכם. יש בעיות שהטיפול המתאים להם ביותר הוא אוסטיאופתיה למשל נשים אחרי לידה שסובלות מבעיות באגן, לעומת בעיות שינה, שיפתרו בצורה הטובה ביותר על ידי הורדת מתח באמצעות טיפולי מגע. בקיצור, כדי שניתן יהיה לבחור את הטיפול הטוב ביותר, מדובר בקשת רחבה של קריטריונים הקשורים לבעיה, לסיבות שלה, לכמה זמן אתם סובלים ממנה וכמובן שכדי שתוכלו לבחור את הטיפול המתאים, כדאי לקחת בחשבון שיקולים כמו זמינות, ידע, מקצועיות, לבקש המלצות ולהתחיל להתרפא בטבעיות.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית