איך מתכוננים לקראת בדיקת מיפוי עצמות?

בדיקת מיפוי עצמות היא בדיקה שאמורה לסייע לרופא לטפל בכם כראוי. מי שמופנה לבדיקה הזאת הם אנשים שסובלים מכאבים לא מוסברים בשרירים. הבדיקה מסייעת לרופא להבין מה קורה מתחת לפני השטח, במקומות שאותם קשה לראות. אחרי הבדיקה יהיה ניתן להבין את הסיבות השונות לכאב. כך באותה נשימה יהיה אפשר גם לבחור את הדרך הנכונה לטפל במצב. שאלתם את עצמכם מה אתם צריכים לעשות לפני הבדיקה? הכנו לכם רשימה של דברים שאתם לא יכולים לפספס לפני הבדיקה.

 

הבינו מראש מהי בדיקת מיפוי עצמות

אם בעבר הייתם מגיעים לבדיקה ללא יכולת להבין מה קורה, כיום המידע הוא נגיש. אתם לא צריכים להיות רופאים בהכשרה על מנת להבין מה בדיוק קורה מתחת לפני השטח. הכינו את עצמכם לבדיקה בכך שאתם תבינו מה מצפה לכם במהלכה. כך לא תהיו מופתעים בזמן אמת מכל מיני דברים שונים שדורשים מכם. תוכלו לראות מדריכים או לקרוא מידע שיאפשר לכם להכיר את כל התהליכים בבדיקה עצמה. כבר עכשיו נספר לכם כי הבדיקה עצמה לא כואבת בשום צורה.

 

הגיעו עם כל המסמכים הדרושים לבדיקה

את הבדיקה תוכלו לעשות רק כאשר יהיו לכם את כל האישורים הדרושים. מיפוי עצמות זוהי בדיקה שתוכלו לבצע רק בהמלצתו של הרופא, אחרי שהוא רואה שיש הצדקה. לכן אם אין לכם אישור מהרופא, יהיה עליכם להשיג אחד כזה קודם כל. לבדיקה עצמה אתם צריכים להגיע עם כל האישורים השונים שאותם הרופא נתן לכם. זה רלוונטי גם במקרה של בדיקת פט סיטי או כל בדיקת הדמיה אחרת. את רשימת המסמכים הדרושים תוכלו לקבל מהמקום שבו תעברו את הבדיקה עצמה.

 

תסדרו את הזמנים בצורה הנכונה

אנו רואים כיצד אנשים רבים מאחרים לבדיקות החשובות האלה ביום עצמו. תזכרו כי המתנתם זמן רב לתור, הדבר האחרון שתרצו שיקרה זה שתפספסו אותו. לכן תדאגו כי ביום של הבדיקה כל מה שאתם עושים יהיה מוגדר מראש. תדאגו לכך שתוכלו להגיע ביום של הבדיקה למכון 10-15 דקות לפני הבדיקה עצמה. זה ימנע מצב שבו תהיו בלחץ או שתפספסו את התור שלכם. הרי ברגע שמכניסים את הבא אחריכם, יהיה עליכם לקבוע תור חדש.

 

הגיעו עם בגדים נוחים לבדיקה עצמה

הבדיקה היא לא בדיקה נוחה עם זאת היא גם לא כואבת כמו שחלקכם חושבים. המלצה חשובה היא להגיע לבדיקה כאשר אתם לובשים בגדים נוחים ומשוחררים. הרי לעיתים הבדיקה מתארכת יותר ממה שתחשבו לעצמכם. מעבר לכך יהיה עליכם להיכנס לתוך מכונה שאמורה לסרוק את עצמות גופכם. אם תהיו עם בגדים הדוקים זה עלול לגרום שתרגישו לא בנוח בתוך המקום עצמו. לכן מראש תגיעו לבדיקה מבלי שיהיו לכם בעיות שונות.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית