דיקור סיני, רפואה סינית וצמחי מרפא

דיקור סיני הוא שיטת טיפול הקיימת מעל 2500 שנה, שמקורה מסין. 

אז איך מתבצע הדיקור הסיני? ואיך הוא אמור לעזור לבריאות האדם? נסביר כאן אודות הדיקור הסיני, מדוע הוא כל כך פופולארי גם שנים רבות לאחר המצאתו, ולמה כדאי לטפל אצל מדקר מומחה כמו גיא קארו סיגל.

איך מתבצע דיקור סיני?

פעולת הדיקור מתבצעת באמצעות מחטים דקים המונחים על פני עורו של המטופל.

הטיפול מתבסס על איזון בין גופו של המטופל לנפש שלו, והמטרה של הטיפול היא להניע ולגרום להתגברות אנרגיית הצ'י.

אנרגיית הצ'י היא אנרגיית החיים שלנו, שזורמת בגופנו ומאפשרת לנו להירפא ממגוון תחלואות. דיקור סיני לכאבים מתבסס בדיוק על הנחה זו, שלאחר הזרמת האנרגיה בכיוון הנכון הגוף ירפא את עצמו בזכות האנרגיה.

 

איך המדקר יודע היכן למקם את המחטים?

אנרגית הצ'י שלנו זורמת בנקודות ספציפיות בגוף הנקראות מרידיאנים. ברגע שהמחט נוגעת בנקודה זו האנרגיה "מתעוררת" ובעצם מתעצמת. מדקר סיני מקצועי ידע היכן למקם את המחט בהתאם לסיבה שלשמה הגעתם לטיפול, ויעזור לכם להתמודד עם הכאבים בשיטה טבעית.

 

למה דיקור סיני עוזר?

דיקור סיני יכול לעזור למגוון תחלואות וכאבים. דיקור סיני לכאבי גב יכול להיות יעיל ביותר, כמו כן גם דיקור סיני פוסט קורונה הפך לפופולארי מאוד בימים אלו.

בעצם כל כאב שאתם מרגישים בגופכם ניתן לשיכוך באמצעות טיפול דיקור סיני מפוקח ומוסדר.

טיפול בדיקור סיני הוא אפשרי בכל גיל, ולנשים גם בתקופת ההיריון. דיקור סיני לנשים בהריון צריך להיעשות על ידי מדקר עם ניסיון, שיודע לטפל בנשים בהריון על כל שלביו.

 

מהי ההכשרה של מדקר סיני?

קיימות מכללות רבות בארץ המאפשרות לימודי דיקור סיני כחלק מלימוד רפואה סינית או רפואה משלימה.

חלק מהלימודים הם מקיפים יותר, וחלק פחות, ומומלץ לוודא את ההכשרה של המדקר שלכם. חפשו אחר מדקר סיני מומלץ, בעל ניסיון וחוות דעת על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

חיפוש אחר מדקר יכול להיות מבלבל, וחיפוש דיקור סיני בתל אביב – בה יש מגוון של מטפלים יכול להיות מבלבל עוד יותר. אל תתפשרו על הטיפול שלכם ופנו למדקר מומלץ כמו גיא קארו סיגל, עם ניסיון עשיר והכשרה מקיפה במגוון תחומי הרפואה הסינית – כזה מטפל שיוכל להסביר לכם מה עומד מאחורי הטיפול שלו וכמובן יהיה זמין עבורכם לשאלות והתייעצויות.

 

רפואה סינית

מחקרים רבים כיום מוכיחים את יעילותה של הרפואה הסינית בפתרון בעיות בריאותיות שונות, וגם הרפואה המערבית והמודרנית מודעת לחשיבות של רפואה סינית.

אם אתם מרגישים סקפטיים לגבי הטיפול, כדאי שתתנסו ותופתעו לטובה, אנשים רבים מעידים על טיפול בדיקור סיני ששינה את חייהם ועזר להם להתגבר על כאבים עזים ועל מצבי לחץ שלא נפתרו בכל ניסיון טיפול אחר.

תנו צ'אנס לטיפול העתיק הזה, שעד היום נשאר רלוונטי – ומסיבה מסוימת.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית