הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים הינה הליך קוסמטי שמטרתו העיקרית תהיה להפוך את השיניים ללבנות ומרשימות. לצערנו עם הזמן הגוון הלבן מהשיניים נעלם, מציאות שרבים מאיתנו מתקשים להשלים עימה. אם בעבר היה עליכם לקבל זאת כעובדה מוגמרת, כיום ישנה אפשרות להחזיר את הגוון הלבן לשיניים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את טכניקת ההלבנה שהכי מתאימה לכם. יש כאלה שמעדיפים לבצע הלבנה של השיניים אצל רופא מנוסה, אחרים יעדיפו לעשות זאת באופן עצמאי. הלבנת שיניים ביתית אפשרית במגוון רחב של דרכים ושיטות, חלקן המכריע מעניק תוצאות יוצאות מן הכלל. אז מה אתם צריכים לדעת על הלבנת שיניים שמתרחשת בבית? האם התוצאות צפויות להיות בדיוק כמו במרפאה? את התשובות לשאלות החשובות הללו תקבלו כאן במאמר טרם תחילת הטיפול עצמו.

מדוע צריך להלבין את השיניים?

החיוך שלכם אומר עליכם מעל ומעבר לכל מה שנדמה לכם. ברגע שאתם מחייכים הרבה מאוד דברים שהיו בגדר הבלתי אפשריים, יהפכו להיות ברי השגה מבחינתכם. יש אנשים שאינם מחייכים רק בגלל שהם לא אוהבים את הנראות של השיניים שלהם. במצב כזה חובה לנסות לפתור את המצב, אחרת הרושם הראשוני הכללי יהיה פחות טוב. הלבנה לשיניים נועדה כדי להחזיר את הגוון הלבן לשיניים, כך תדעו כי תוכלו לחייך בכל הזדמנות שהיא. אין ספק כי ברגע שהשיניים שלכם יהיו לבנות, תרצו לחייך ללא הפסקה.

האם ניתן להלבין את השיניים בבית?

הלבנת שיניים ביתית היא אפשרית, המון אנשים בוחרים באפשרות הזו על פני אפשרויות אחרות. הדרך המקובלת להלבנה ביתית תהיה שימוש בסד מיוחד עם חומר פעיל אותו מלבישים את השיניים. הפעולה הזו דומה מאוד לפעולה שמבצעים במרפאת השיניים, רק שהחומרים הפעילים משתנים מעט. חשוב להקפיד על ההוראות ועל ההנחיות לפני שמבצעים הלבנה ביתית, כך תשיגו את התוצאה הרצויה. ישנם כאלה שמספרים כי הבחירה באופציה של הלבנה בבית הייתה הבחירה הנכונה עבורם.

למה לבצע הלבנת שיניים ביתית?

הלבנה ביתית מיועדת בעיקר לאנשים שחוששים לגשת למרפאת השיניים, לא משנה איזה טיפול הם עומדים לעבור. ישנם כאלה שהחרדות מרופא השיניים מנחות אותם, גם טיפולי הלבנה לא יהיו רלוונטיים להם. במקום להגיע לרופא השיניים ישנה אפשרות לבצע את כל ההליך בבית, ולהשאיר את החששות מאחור. בנוסף אליהם ישנם כאלה שיודעים כי אין להם זמן לגשת לרופא השיניים מסיבות כאלה ואחרות. לכן הלבנה ביתית יכולה להיות מעולה להם, הם לא צריכים לפנות זמן מיוחד לשם כך.

מהי הבעייתיות של הלבנה בבית?

אפשר להבין מדוע הלבנת שיניים ביתית זוכה לאהדה גדולה, אך עדיין יש לה מגרעות. ראשית התוצאות לא תמיד יהיו דומות לאלה שהיה אפשר להשיג במרפאת השיניים. בכל זאת אין לכם את הידע ואת הניסיון בכל מה שקשור ונוגע להלבנה של השיניים. בו בזמן התהליך נפרס על פני תקופת זמן ארוכה יחסית, חובה עליכם לקחת זאת בחשבון לפני שתתחילו אותו. אך אם כל הדברים הללו מקובלים עליכם, בהחלט תוכלו להתחיל הלבנה ביתית.

כמה זמן נמשכת הלבנת שיניים ביתית?

 

משך זמן הטיפול אינו אחיד, בכל פעם הטיפול נמשך קצת אחרת בהתאם למציאות הקיימת בפועל. ככל שהשיניים יהיו פחות לבנות, כך מן הסתם הפרוצדורה כולה תתפרס על תקופה ממושכת. במרבית המקרים הלבנה ביתית אמורה לקחת בין שלושה עד שישה חודשים עד להשגת התוצאה הרצויה. צריך להגיד כי כבר אחרי מספר שבועות תוכלו לראות את הניצנים הראשונים של התוצאה הרצויה.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית