חמאת קנאביס כטיפול לכאבי שרירים

ישנם גורמים רבים אשר עלולים להביא להתפתחות של כאבי שרירים. בין היתר זו יכולה להיות מחלה או פציעה המעוררת תחושה של כאבים בשרירים. אבל אנחנו יודעים כי לחץ, תזונה לא מאוזנת, קיום פעילות גופנית בעצימות גבוהה ועוד, כל אלו יכולים להוביל להתפתחות כאבי שרירים המסבים אי נחת ועוגמת נפש. האמת היא כי לרפואה המערבית אין הרבה מה להציע בנושא. נכון, אם אתם סובלים ממחלה מסוימת הרי שאפשר לתת מענה לבעיה ספציפית. אבל הלכה למעשה, הקלה על הכאב יכולה להיעשות רק תוך שימוש בכלים מעולמות הרפואה המשלימה. במאמר הבא נדבר על דרכים להקלה על כאבי שרירים ונקדיש חלק גדול מהמאמר כדי לדבר על חמאת קנאביס ועל הסגולות שלה.

 

כמה מילים על זרעי קנאביס

כאשר אנחנו משתמשים במילים 'זרעי קנאביס' מתקבלות בדרך כלל שני סוגים של תשובות. הראשונה, רתיעה. רבים חוששים מנטילה של חומר בו תמצית מרוכזת של זרעי קנאביס כי הם מניחים שכל חלקי הקנאביס עלולים להביא להשפעה מסוכנת וממכרת. הקבוצה השניה דווקא היא של אלו אשר התוודעו לסגולותיו של הצמח המיוחד הזה אבל לא יודעים כי אנחנו יכולים להשתמש בו בדרכים רבות.

אז עבור כולם אנחנו רוצים לערוך הקדמה קצרה. זרעי קנאביס מכילים תמצית מרוכזת של החומר המרפא בצמח. מה שאנחנו קוראים לו: CBD. אגב, אנחנו ממש לא הראשונים לגלות את סגולותיו של הצמח. יש עדויות לכך שכבר בני השבטים הקדומים נעזרו בצמח כדי לרקוח תרופות להקלה על כאב ולטיפול בדלקות. היום אנחנו יודעים לזקק את החומר המיטיב בלבד וזה מטפל כאמור בדלקות, יודע להקל על כאב ומשפר את פעילות המערכת החיסונית.

 

איך נשתמש בחומר בחמאה טיפולית

כאשר אנחנו ניגשים לטפל בכאבי שרירים אנחנו לוקחים איתנו שני עקרונות מנחים. העיקרון הראשון היא ההבנה כי עלינו לחמם את האיזור, לחמם את השריר, כדי להגמיש אותו ולהביא לתחושה של הקלה. דבר שני, הרי שהשימוש בחמאה מאפשר לנו לחדור עמוק אל השכבות התחתונות של העור, מה שמשפיע באופן מיידי על פעילות השריר ומביא לתחושה של הקלה.

בנוסף, הרי שכאשר אנחנו נעזרים באותה חמאת קנאביס אנחנו נהנים מיתרון נוסף. העיסוי של התכשיר לתוך העור למעשה מרכך את השריר ומשמש עבורינו גם בתור טיפול במגע. הרי כולנו יודעים שעיסוי יכול בהחלט להביא להקלה משמעותית ולתחושה של רגיעה. כך שאפשר לומר כי החמאה מכילה את כל המרכיבים אשר יכולים לסייע לשריר להחלים. מטבע הדברים אנחנו מוסיפים לתכשיר חומרים נוספים, כאן בטאצ' תרפי, כך שהחמאה מכילה חומרים נוספים, אנטי דלקתיים, המיטיבים עם מצבו של השריר. נאמר בסוגריים כי החמאה הטיפולית עשויה מרכיבים טבעיים בלבד.

 

הרפואה המשלימה יכולה להביא להקלה בכאב

המטרה שלנו לא יכולה להיות תלויה בניסיון 'לתקן את הבעיה'. שכן, כאמור, גורמים שונים יכולים להביא להתפתחות של כאבי שרירים ולא תמיד יש לנו תשובה ברורה לכך. מה שאנחנו בכל זאת יכולים לעשות זה להשתמש במה שהטבע נתן לנו כדי לעזור לכם להרגיש טוב יותר.

אל תהססו לבחור ברפואה המשלימה כחלק אינטגרלי מתהליך הטיפול. מה שהיה טוב לבני האדם הקדמון אשר ידעו לרקוח מצמח הקנאביס אינספור מרקחות שונות, טוב גם לנו. ההצעה שלנו היא למרוח את החמאה במידת הצורך תוך הקפדה על עיסוי נעים ומרגיע של האזור הפגוע. אתם יכולים כמובן לשים קצת מוזיקה ברקע או להדליק נר ריחני. אין ספק כי גם יצירה של אווירה מרגיעה יכולה להביא להקלה משמעותית בכאב. הפחתת מתח משפיעה גם על תהליכי החלמה.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית