טיפולי פוריות ובדיקות הריון מומלצות

כל אישה מבינה את החשיבות של בדיקות בשלבים מוקדמים של ההריון. כאשר הבדיקה הראשונה היא בדיקת הריון שנועדה לאשר את קיומו של ההריון עצמו. בדיקה נוספת שצריך לעשות בשלב מוקדם תהיה בדיקת פוריות שמטרתה לאשר כי אין בעיית פוריות. לצד הבדיקות הללו ניתן גם לבצע בדיקות גנטיות שמטרתן להראות אילו בעיות גנטיות עשויות להופיע בתינוקות. כל בדיקה מהסוג הזה מביאה איתה את החשיבות הייחודית לה. לא כל הבדיקות מתבצעות בצורה דומה, לא כל הבדיקות נותנות תמורה זהה. אנו כאן ננסה להסביר לכם מה נותנת כל בדיקה, אך תבצעו אותה וכמובן איך בוחרים את הבדיקה המתאימה ביותר. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם חוזרים על אותה הפעולה פעם אחר פעם. אין טעם שתכניסו את עצמכם למקום בעייתי, כזה שימנע מכם להשיג את התמורה הרצויה.

 

בדיקות הריון מומלצות

בדיקת הריון היא בדיקה שעושים אותה כאשר המחזור החודשי מאחר. המטרה של הבדיקה תהיה להראות האם האישה נמצאת בהריון או שמא מדובר על עניין אחר. הרי יכולות להיות סיבות נוספות שבגינן המחזור החודשי מאחר, לא מדובר אך ורק על הריון. לרוב הבדיקות נעשות באמצעות מקל שנותנים עליו שתן בדיוק כמו בדיקות שתן אחרות. לאחר מכן רואים האם מופיע פס אחד או שני פסים על המקל – לצורך אישור ההריון. בדיקות הריון מומלצות יהיו בדיקות של חברות מובילות ומוכרות בתחום. תוכלי להתייעץ עם נשים אחרים שביצעו בדיקות הריון כדי לקבל מהן המלצה על בדיקה ספציפית.

 

טיפולי פוריות מומלצים

טיפולי פוריות הם טיפולים שמטרתם תהיה להגדיל את סיכויי הפוריות של הגבר או האישה. לאחד מבני הזוג יכולה להיות בעיה שבגינה הסיכוי לפוריות הוא נמוך. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם להישאר במצב הזה? בוודאי שלא, יש מה לעשות בעניין. כאשר השאיפה תהיה להיכנס להיריון הכי מוקדם והכי מהר שרק אפשר. הטיפול לרוב נעשה על ידי זריקה שניתנת באזורים שונים בגוף. טיפולי פוריות מומלצים אמורים להיות כאלה שמותאמים לגבר או לאישה. ההמלצה תהיה לפנות לרופא מומחה, כזה שיספק לכם את הטיפולים הנכונים והמתאימים בשבילכם.

 

בדיקות גנטיות מומלצות

הגנטיקה של כולנו היא שונה, לכל אחד מאיתנו יש את הדברים הייחודיים שלו. גנטיקה היא דבר חשוב, הרי תרצו שהילדים שלכם יזכירו אתכם בהמון מובנים ומונחים. עם זאת בדיקה גנטית נועדה בין היתר כדי למנוע מבעיות גנטיות לעבור מכם אל העוברים. צ'יפ גנטי מהווה את הבדיקה הגנטית הכי טובה שיש, הוא מאפשר לקבל נתונים בזמן אמת. הצ'יפ עוקב אחרי התפתחות העובר, ומאפשר לרופאים ולהורים הטריים לקבל תמונת מצב מדויקת. בכל רגע נתון ניתן יהיה לפעול כדי למנוע מהעובר לקבל כל מיני בעיות גנטיות שהיה כדאי למנוע אותן מבעוד מועד.

 

איך יודעים אילו בדיקות לעשות?

אנו מבינים כי אתם מתקשים להבין אילו בדיקות יהיה עליכם לעשות ומתי הכי נכון לעשות את הבדיקות הללו. ההמלצה שלנו אליכם תהיה לעשות את הבדיקות בתיאום עם הרופא. לכל אישה יש רופא שמלווה אותה לכל תקופת ההיריון, הוא אמור להיות הכתובת לכל עניין שהוא. ברגע שאינך יודעת מה נכון לעשות מוטב כי תרימי אליו טלפון כדי לקבל הכוונה מדויקת. הביאי את עצמך למצב בו את יודעת בדיוק אילו בדיקות את עושה בכל שלב. מעבר לכך ברחבי הרשת תוכלי למצוא מידע רב על כל הבדיקות שאותן יהיה עליך לעשות הלכה למעשה.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית