טיפול בגלי הלם

הטיפול בגלי הלם הוא מושג חדש ברפואת עור שהוצג על ידי ד"ר ג'ון ג'יי דיג'יאקומו, מנהל רפואת העור בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת מיאמי מילר. הטיפול בגלי הלם כולל ירי של גלי קול ברמה נמוכה לתוך העור כדי לשפר את ייצור הקולגן ולהפחית קמטים וקמטוטים על הפנים והגוף. טיפול בגלי הלם הוא טיפול חדש המסייע להקטין את גודל תאי השומן ובכך, לשפר את בריאות המטופלים. טיפול זה הוא הליך לא פולשני המשתמש בגלי הלם כדי לפרק תאי שומן ולשחרר אותם לזרם הדם. זה אפשרי מכיוון שתאי שומן אלו אינם מחוברים לעצבים או לכלי דם.

גלי הלם נוצרים על ידי מכשיר השולח רעידות בגוף המטופל

התנודות גורמות לתאי הדם לנוע במהירות על מנת לעורר ריפוי ותיקון. טיפול בגלי הלם הוא טכניקה המשתמשת בגלי קול, כגון אולטרסאונד, כדי לשבור קרישי דם. המאמר מדבר על הרעיון של טיפול בגלי הלם וכיצד הוא משמש בפרקטיקות רפואיות מודרניות. הוא גם מזכיר כיצד ניתן להשתמש בטכניקה זו למטרות אחרות כמו פירוק אבנים בכליות והקלה על כאבי גב. מאמר זה דן ביתרונות ובשימושים של טיפול בגלי הלם. טיפול בגלי הלם הוא הליך המשתמש בגלי קול בעלי אנרגיה גבוהה כדי לשבור סתימה דנטלית פגועה על מנת לשקם את השן. טיפול בגלי הלם משמש בדרך כלל להחלפת סתימות ישנות בחדשות או לשיקום שיניים שנפלו עקב טראומה. זהו טיפול נפוץ לסוגים רבים ושונים של גלי הלם. טיפול בגלי הלם יכול לשמש כאמצעי מניעה או לטיפול בסימפטומים של גלי הלם. הטיפול כולל החדרת צינור לאף של המטופל, ולאחר מכן הנחת שרוול לחץ אוויר על מצחו כדי להפחית את זרימת הדם מהמוח. זה ידוע גם בשם חסימת Bier וניתן לטפל בסוג זה של טיפול בגלי הלם.

טיפול בגלי הלם משמש לטיפול במגוון מצבים כגון:

iiche -המרכז לטיפול בגלי הלם יש הליך לא ניתוחי המשתמש בגלי קול ממוקדים כדי לגרות את הגוף. זה פועל על ידי גירוי העצבים באזור והגברת זרימת הדם כדי לרפא רקמות פגועות. זה יכול לשמש לשיכוך כאב, אבל יכול לשמש גם למצבים אחרים כגון: טיפול בגלי הלם הוא טכניקה המשמשת כדי לעזור לעצמות שבורות או שבורות להחלים מהר יותר. זה עובד על ידי הפעלת גלי הלם על העצם. גלים אלו גורמים לשברים מיקרוסקופיים בעצם וזה מסייע בתהליך הריפוי. גלי הלם הם סוג של זרם חשמלי זרם ישר שעובר בגוף. זוהי תוצאה של מתח גבוה ואמפראז' נמוך. גלי הלם יכולים לשמש לטיפול במחלות או פציעות מסוימות, ולעתים משתמשים בהם בניתוח. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי הלם כחלופה לתרופות או לניתוח כחלופה לתרופות או לניתוח. טיפול בגלי הלם מיושם בדרך כלל עם מכונות אולטרסאונד, המייצרות גל קול חזק שיכול לעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף בדרכים רבות ושונות. הטיפול בגלי הלם הוא טכניקה חדשה וחדשנית המסייעת בשיפור בריאות שרירי הפנים. הוא משתמש בגל לחץ נמוך כדי לספק דחף אנרגיה לאזור ספציפי בפנים, מה שיכול לעזור לשפר את גמישות העור, להפחית קמטים ולהגביר את ייצור הקולגן.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית