יישום רפואה אלטרנטיבית בטיפולי שיניים

לפעמים אנחנו שוכחים את העובדה הפשוטה הזו. השיניים שלנו, הם חלק מהגוף שלנו. זה נשמע אולי מצחיק, אבל האמת היא כי רבים מאיתנו מסתכלים על בעיות בחלל הפה כמו משהו השמור לרופא שיניים ולא מושפע מהבחירות האישיות שלהם. אנחנו כאן כדי להגיד כי לא כך הדבר. הגוף שלנו הוא גוף שלם. מה שאנחנו אוכלים, האופן בו אנחנו מנהלים את חיי היום, יום שלנו וכן הלאה, מושפעים באופן אקוטי מההתנהלות שלנו ביום, יום. במאמר הבא נדבר בקצרה על שימוש ברפואה אלטרנטיבית כחלק מתהליך טיפולי מלא בשיניים ובחלל הפה. כמובן, נדבר על המקרים בהם יש לפנות לרפואה המערבית וכיצד השתיים משלימות אחת את השניה בצורה מושלמת.

 

מה אנחנו מגדירים בתור רפואה משלימה

רפואה משלימה היא כל מה שאנחנו יכולים לקבל שלא דרך הקליניקה המוכרת. כלומר, אנחנו מדברים על תוספי תזונה, טיפולים משלימים, תזונה מאוזנת וניהול של אורח חיים מאוזן. בעולמות הרפואה המשלימה ההנחה היא כי מחלות הן תוצאה של יציאה מאיזון. למשל, ברפואה הסינית דלקת בחניכיים יכולה להצביע על 'גל יובש' המשפיע על בריאותו של המטופל. היובש יכול להשפיע על מי שאוכלים תזונה מסוימת או מי שלצורך העניין רצים אחרי הצהריים בסתיו ברוח מול הים. התפקיד של הרופא הסיני במקרה הזה יהיה להחזיר לחות כדי לטפל ביובש. את זה הוא עושה באמצעות דיקור וצמחים. זו כמובן דוגמא יחידה למצבים רבים אשר יכולים להביא לתחלואים כאלו ואחרים. אנחנו מטבע הדברים לא יכולים לאבחן את מצבכם דרך מסך המחשב, אבל אנחנו כן טוענים כי לא פעם הגורם לתחושת חוסר הנוחות יכול להפתיע.

 

האם אפשר לסמוך על הרפואה המשלימה לבדה

באופן כללי אפשר לומר כי הקפדה על אורח חיים מאוזן, תזונה מאוזנת וכן הלאה, יכולה להשפיע לטובה על אורח החיים שלכם במובנים רבים. באותה נשימה אנחנו נציין כי הרפואה המשלימה לבדה לא מספיקה. היתרון של הרפואה המערבית הוא בכך שזו יודעת לטפל במצבים אקוטיים במהירות יחסית. כלומר, הרפואה המשלימה יכולה למנוע מהיווצרות של חורים בשיניים. אבל מהרגע בו נפער חור כזה, הרי שחשוב לטפל בו בזמן. כמו כן רפואה משלימה לא יכולה לתת מענה במצבים בהם אופן צמיחת השיניים מתרחשת. לצורך העניין אם הלסתות ממוקמות במנח מסוים או אם יש צמיחה לא בריאה של שן כזו או אחרת, אז הרפואה המערבית יודעת לספק פתרונות אותם לא נמצא בעולמות הרפואה המשלימה.

לקבלת אבחנה מסודרת ומקצועית פנו עוד היום לקליניקה המובילה עם רופאים ורופאות בעלי ניסיון למידע נוסף.

 

קודם כל חשוב לקבל אבחנה מסודרת

תמיד טוב ללכת על 'הצד הבטוח'. לכן ההמלצה שלנו היא תמיד להתחיל באבחנה מסודרת. כדאי לפנות לרופא שיניים, להסביר מאלו בעיות אתם סובלים ולקבל ייעוץ ראשוני. אגב, אפשר לקבל אבחנה כזו גם מרופא המטפל ברפואה אלטרנטיבית. אחרי שתקבלו את המידע המלא בהתאם למצב האישי שלכם, תמצאו כי הרבה יותר קל ליצור את המעטפת המדויקת עבורכם עד להחלמה מלאה.

כך או אחרת, הרי שאנחנו לעיתים שוכחים לטפל בעצמנו. אבל גוף בריא הוא זה שיבטיח כי תוכלו להגיע אל היעדים שלכם ולהגשים את כל החלומות. חוץ מזה, הרי מי לא רוצה להרגיש טוב? אז גם אם אתם מתלבטים וגם אם נדמה לכם כאילו אתם יכולים 'לסחוב' עוד יום, הרי שאין תחליף אמיתי מלבד טיפול מקיף ומתן מענה לצרכים שלכם באופן פרטני.

 

היום אנחנו רואים עליה במודעות

בסוגריים נציין כי היום גם בקליניקות לרפואה מערבית אנחנו רואים חדירה של טיפולים אלטרנטיביים. היום רופאי השיניים פתוחים לשמוע על מענים מהסוג הזה ולכן, אתם יכולים להתייעץ עם הרופא 'המערבי' שלכם גם על שימוש ברפואה משלימה.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית