מקומות מומלצים ובטוחים לקנות קמגרה מקורית מהודו (KAMAGRA )

בתקופה זאת שמזייפים כל דבר אפשרי, קשה כבר לסמוך ולדעת בביטחון מלא מהיכן לקנות את התכשיר המעולה שנקרא קמגרה , יש המון אתרים, וכל מיני רוכלים שמוכרים זיופים מסוכנים שעלולים לסכן את בריאות המשתמש על ידי זה שהם מוכרים קמגרה מזוייפת ולא מקורית, כאן המקום להדגיש כי זה לא צחוק בכלל ומי שרוכש קמגרה במקום לא מורשה עלול לסכן את בריאותו !

 

אז מה זה קמגרה ? (KAMAGRA )

קמגרה היא למעשה המקבילה הגנרית של הויאגרה , היא מכילה בדיוק את אותו חומר פעיל, ובאותו מינון , 100 מג סילדנפיל , אך להבדיל מויאגרה שמיוצרת על ידי פייזר , קמגרה מיוצרת על ידי ענקית התרופות AJANTA, אחת מחמשת חברות התרופות הגדולות בהודו, שמשווקת גם לשוק האירופאי והאמריקאי.

 

איך היא עובדת?

קמגרה עובדת על המנגנון של הרפיית השרירים באיבר והרחבת כלי הדם ברגע שיש גירוי מיני, למעשה ללא גירוי מיני קמגרה לא אמורה לפעול, למנגנון הזה קוראים PDE 5, והוא המנגנון שאחראי על קבלת זיפקה בעת גירוי מיני על ידי הרחבת כלי הדם.

 

למי קמגרה מתאימה ?

קמגרה מתאימה לכל גבר אשר אינו סובל מבעיות רפואיות כגון לחץ דם ולב, בשל העובדה שהתרופה גורמת להורדת לחץ הדם, היא אסורה לפציינטים עם לחץ דם נמוך או לכאלו שלוקחים כדורים להורדת לחץ דם , ולכן חשוב להתייעץ עם רופא או מומחה.

 

האם זה מסוכן ?

קמגרה עלולה להיות מסוכנת לאנשים עם בעיות לחץ דם ולב, ולכן כל מי שסובל מבעיה כזאת או אחרת מחובתו להתייעץ עם רופא תחילה .

 

איפה קונים קמגרה באופן בטוח ?

למרות שנראה כי קמגרה ניתן להשיג בכל פינה, חשוב להבין ש99 אחוז מהמוצרים הנמכרים בישראל הינם זיופים, ולכן לאחר מחקר מעמיק בדקתי ומצאתי שכיום יש רק 2 אתרים שניתן לרכוש מם קמגרה מקורית באופן בטוח ללא חשש מזיופים כאן אסביר מה מייחד כל אתר .

 

  1.  קמגרה למכירה באתר הרשמי

קמגרה ישראל האתר הרשמי הינו האתר שרוכש ישירות מהחברה בהודו ולכן הוא מחזיק אך ורק מוצרים מקוריים של המותג KAMAGRA, הוא מציע מוצר מקורי עם משלוח מהיר ועוד תכשירים לזיקפה ואין אונות.

 

  1. קמגרה בבית מרקחת

כיום הבית מרקחת היחיד שניתן לרכוש ממנו קמגרה הינו טופ פארם הודו שהוא הבית מרקחת הראשי שמבוסס במומבאי, מה שמאפיין את האתר הוא שהוא מחזיק את כל מוצרי המותג בכל המינונים, והמכירה היא במחיר הזול ביותר שניתן למצוא כיום  למוצר המקורי, אך זמן השילוח קצת ארוך ועומד על מומצע של שבוע וחצי פלוס מינוס

 

לסיכום:

 

קמגרה הוא תכשיר  לאין אונות וזיקפה מהמובילים בשוק שמיוצר על ידי חברת תרופות ענקית, אך כיום יש זיופים רבים למוצר ולכן חובה לרכוש רק במקומות מורשים וידועים.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית