ניתוח אף: מדריך מקיף לניתוח אף

האף הוא תכונת פנים חשובה שיכולה להשפיע באופן משמעותי על המראה והביטחון העצמי של האדם. ניתוח אף, המכונה גם ניתוח אף, הוא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על ניתוח אף, כולל סוגי ההליכים השונים, סיכונים ויתרונות, החלמה ועוד.

מה זה ניתוח אף?

ניתוח אף הוא הליך כירורגי הכולל שינוי צורה, גודל או תפקוד של האף. ניתן לבצעו מסיבות קוסמטיות, כמו שיפור מראה האף, או מסיבות רפואיות, כמו תיקון בעיות נשימה. ניתוח אף יכול לכלול עיצוב מחדש של הסחוס, העצם והעור של האף כדי להשיג את המראה הרצוי.

פתח ניתוח אף

ניתוח אף פתוח כולל ביצוע חתך קטן בחלק החיצוני של האף כדי לגשת לסחוס ולעצם הבסיסיים. גישה זו מאפשרת למנתח לקבל נראות ושליטה טובה יותר על תהליך העיצוב מחדש.

ניתוח אף סגור

ניתוח אף סגור כולל ביצוע חתכים בתוך האף, מה שאומר שאין צלקות נראות לעין לאחר הניתוח. גישה זו משמשת בדרך כלל להליכים קלים לעיצוב האף.

ניתוח מחיצה

ניתוח מחיצה הוא סוג של ניתוח אף המתמקד בתיקון מחיצה סטיה, שעלולה לגרום לבעיות נשימה. במהלך ההליך, המנתח יישר וימקם מחדש את המחיצה כדי לשפר את זרימת האוויר. ניתוח אף מחודש הוא הליך משני המבוצע על מנת לתקן את התוצאות של ניתוח אף קודם. מדובר בהליך מורכב יותר הדורש מנתח מיומן ומנוסה.

היתרונות של ניתוח אף

ניתוח אף יכול לספק מספר יתרונות, כולל:

שיפור המראה החיצוני והביטחון העצמי תיקן בעיות נשימה סימטריה מוגברת של הפנים תיקון עיוותים באף איכות חיים משופרת סיכונים ושיקולים כמו כל ניתוח, ניתוח אף טומן בחובו כמה סיכונים ושיקולים, כולל:

הכנה לניתוח אף

לפני ביצוע ניתוח אף, תצטרך להתכונן לניתוח, כולל: הפסקת עישון וצריכת אלכוהול הימנעות מתרופות מדללות דם לארגן שמישהו יסיע אותך הביתה לאחר הניתוח הכנת הבית שלך להתאוששות נוחה הליך ניתוח אף הליך ניתוח אף נמשך בדרך כלל שעתיים עד שלוש שעות להשלמתו וכולל את השלבים הבאים: הרדמה: תינתן לך הרדמה מקומית עם סדציה או הרדמה כללית. חתכים: בהתאם לסוג ניתוח אף, החתכים ייעשו בתוך האף או מחוצה לו. עיצוב מחדש: המנתח יעצב מחדש את הסחוס, העצם ועור האף כדי להשיג את המראה הרצוי. סגירת חתכים: החתכים ייסגרו בתפרים. החלמה: אתה תהיה במעקב בחדר התאוששות לפני השחרור הביתה. החלמה לאחר ניתוח אף לאחר הניתוח, יהיה עליך לעקוב אחר הוראות המנתח שלך להחלמה חלקה. למידע נוסף כנסו לאתר: https://www.nose.org.il/

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית