קרם הגנה/מקדם הגנה מומלץ

קרם הגנה נועד על מנת להגן על עורנו מפני הסכנות האפשריות הכרוכות בחשיפה לשמש. חשיפה לשמש בצורה נכונה תהיה בריאה לגופנו, אך חשוב לעשות זאת בתבונה. לא תרצו להגיע למצב בו חשיפה לשמש תביא אתכם להתמודדות עם בעיות שלא חשבתם עליהן. אך לא כל מקדמי ההגנה שנמצאים על המדף יהיו מומלצים. ישנם כאלה שלמרות שהם אמורים להגן על העור יעשו בדיוק את העבודה ההפוכה. בא לכם לרכוש את קרם ההגנה המתאים? החלטנו להכין לכם מדריך שיסביר לכם איך לבחור את קרם ההגנה האולטימטיבי. זה שיאפשר לכם לצאת החוצה אל השמש מבלי לחשוש מה עלול להוליד יום.

 

התאמת הקרם לסוג העור

חשוב להגיד כי ישנם קרמים שמתאימים לכל סוגי העור ללא יוצא מן הכלל. אך בעת רכישת קרם הגנה חובה עליכם לוודא כי הוא מתאים לסוג העור שלכם. קרם הגנה kb pure יכול להתאים לסוג עור מסוים או לכל מי שרק ירצה להשתמש בו. שימוש בקרם הגנה שאינו מתאים לעורכם עלול להוביל לתופעות לוואי פחות נעימות. לכן אנו מציעים לכם לבדוק היטב מה כתוב על התווית של קרם ההגנה הנבחר. אולי תגלו כי למרות שהוא נראה לכם מושלם המציאות מספרת אחרת.

 

אופן השימוש בקרם ההגנה

מהי הדרך המועדפת עליכם להשתמש בקרם ההגנה? בעבר היה רק סוג אחד של קרם אותו הייתם צריכים למרוח על העור. כיום ישנה אפשרות לרכוש קרם הגנה בצורה של ספריי. עבור חלק מהאנשים ההשפרצה של הספריי מהירה ועדיפה על פני מריחת הקרם. ישנם אחרים שמספרים כי מריחת הקרם מביאה לתוצאות טובות בהרבה מכיוון שהוא נספג בעור. לכן כל אחד צריך לבחור את הדרך המועדפת עליו בה הוא ירצה להשתמש בקרם ההגנה.

 

דרגת SPF של הקרם

זה אולי נשמע לכם כמו סינית, אך דרגת SPF כתובה על קרם ההגנה בצורה ברורה. הנוסחה היא פשוטה, ככל שנשתמש בקרם הגנה עם דרגת SPF גבוהה יותר, כך נהיה יותר מוגנים. ניתן למצוא קרמים עם דרגת SPF של 100 אחוז, אך המחיר שלהם יהיה בהתאם. הקרמים הנמכרים ביותר יהיו קרמים עם דרגת SPF של 30 עד 50 אחוז. יש כאלה שיודעים מראש כי הם נמצאים בסיכון, לכן הם צריכים קרם עם דרגת SPF גבוהה.

 

המחיר של מקדם ההגנה

כמה באמת תהיו מוכנים לשלם על מקדם ההגנה הנבחר? כיום לכל יצרנית מקדמי הגנה יהיו את המחירים שלה. אל תחשבו שהמחירים נשארים זהים, לכל חברה יש את הסטנדרט שלה. מקדם הגנה kb pure יהיה יעיל מאוד, אך יגיע גם עם תג מחיר יחסית נוח בהשוואה לאופציות אחרות. הביאו את עצמכם למצב בו רכישת קרם ההגנה לא תעשה לכם חור בכיס.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית