רופא עד הבית

במקרים רבים ומגוונים, אתם צריכים רופא אבל לא יכולים או שממש לא מתאים לכם לצאת ולהיגרר למרפאה, למיון או למוקד רפואה דחופה אחר והפתרון האידיאלי מכל הבחינות הוא שרופא יגיע אליכם עד הבית. בין אם אתם מלווים חולה מורכב ומבוגר ובין אם אתם רוצים שרופא יגיע אליכם לבדוק את הילד שחולה ואתם לא רוצים להוציא מהבית, כשאתם מבוטחי קופ"ח שונות יש לכם אפשרות להזמין ביקור רופא עד הבית, דרך השירות של חברת צבר רפואה.

ביקור של רופא פרטי עד הבית הוא שירות הזמין כיום יותר מתמיד, במודלים נגישים וברורים של עלות, בפריסה ארצית ועם השירות המקצועי והמוביל של רופאי צבר רפואה – חלוצת ומובילת תחום טיפולי הבית בישראל!

ביקור רופא בבית – איך זה עובד?

לעיתים יש מצבים בהם חולים ובני משפחתם רוצים רופא שיגיע אליהם הביתה ובלי לצאת למוקדי רפואה למיניהם – לרוב מדובר על חולים מורכבים ומבוגרים שקשה או מסוכן להזיזם, אך לאו דווקא.

באופן כללי, שירות כזה מוצע למבוטחים לשעות בהן מרפאות ומוקדי הרפואה הדחופה סגורים ו/או כאשר באזור בו מטופל או מטופלת גרים אין זמינות לשירותי רפואה דחופה. השירות מסופק על ידי רופאים מקצועיים ומיומנים של חברת צבר רפואה, רופאים ורופאות מומחים ובעלי ניסיון עשיר ומוכח.

יש לציין כי בעוד שהשירות לרוב מוזמן עבור חולים מורכבים ומבוגרים, אשר לא אחת מרותקים לביתם או נמצאים במצב רפואי ותפקודי מורכב, הוא זמין ורלוונטי לכל גילאי המטופלים ובאותם תנאים.

מתי השירות זמין?

כפי שנסביר מיד, דרך חברת צבר רפואה ניתן למעשה להזמין רופא עד הבית למי שאושר לו השירות על ידי הביטוח שלו, בכל שעות היום וכל השנה, באופן פרטי.

זמן הגעת הרופא לבית המטופל משתנה, לפי מיקום גיאוגרפי, עומס פניות ושאר משתנים. אך לרוב מדובר על זמן הגעה מהיר מאוד ועם צבר רפואה הביקור כמובן תמיד יהיה באותו היום בו הוזמן השירות.

רופא פרטי אצלכם בבית

כאמור, חברת צבר רפואה מספקת בכל רחבי הארץ שירות ביקור רופא פרטי בבית את השירות באופן פרטי ולמבוטחי קופות החולים שעובדים בהסכם עם החברה. כך שהשירות זמין עבורכם כל הזמן.

ביקור הרופא מבוצע באותו היום וכולל הן הערכת מצב מלאה ואישית למטופל והן הענקת מלוא הטיפול הנדרש והרלוונטי בסביבת הבית הנוחה והמוכרת. הביקור כולל הערה רפואית ותפקודית, בדיקת מרשמים ותרופות, ייעוץ מקצועי פרטני ויישום טיפולים רלוונטיים כגון מתן עירויים, טיפול ואיזון כאבים, החלפה של זונדה, החלפה של ערכת קטטר וכיוצא באלו.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית