צמחים לטיפול במחלת הנשיקה

צמחים לטיפול במחלת הנשיקהמחלת הנשיקה, שאיננה רומנטית כל כך כפי ששמה יכול להעיד על כך, יכולה להופיע בכל גיל, אך שכיחה בעיקר בגילאים הצעירים יותר, בגילאי העשרה. מדובר בווירוס בשם "אפשטיין בר" (EBV), שמוביל לשורה של תסמינים.

הוא מתפשט דרך הרוק, ומכאן שמה של המחלה. הרפואה המערבית מציעה טיפולים שונים למחלה, אך לאחרונה, ובמיוחד לאלה המעוניינים בכיוון טיפולי גם אחר, ישנן אפשרויות חלופיות, המוצעות על ידי הרפואה המשלימה. טיפול באמצעות צמחים הוא דרך מצוינת לטפל במחלת הנשיקה, דרך שיכולה להיות מענה טיפולי גם במקרה של תקיפת ווירוסים נוספים.

הרפואה המערבית מציעה טיפולים שונים, לרבות חיסונים, המוגדרים ככאלה העוזרים במלחמה בווירוסים מסוימים. אולם, מעבר לעובדה שלא תמיד הם אכן מסייעים בכך, לעיתים עם יכולים להיות מסוכנים מאד. חיסונים רבים מכילים חומרים משמרים וגם כימיקלים, שיכולים להזיק לגוף ולמערכותיו השונות.

מי שאיננו מעוניין בכך ומחפש מענה מוצלח יותר, צמחי מרפא יכולים להיות פתרון מסוים. הם ידועים, וכבר מאות שנים, ככאלה העוזרים בחיזוק מערכת החיסון, בהפחתת זיהומים וגם בהפחתת דלקות. הם עוזרים לגוף להתגבר על ווירוסים שונים שתוקפים אותם, לרבות הווירוס הגורם למחלת הנשיקה ולכן בוחרים בהם רבים.

צמחי מרפא המסייעיים בהתמודדות עם מחלת הנשיקה

סמבוסק שחור – צמח זה ידוע ככזה העוזר במלחמה בזיהומים השונים, כמו מחלת הנשיקה, שפעת, הרפס ועוד. על פי מחקר בתחום הרפואה האלטרנטיבית, נמצא כי הוא יכול לשמש אף כטיפול בשפעת מסוג A ומסוג B. השימוש בו איננו כרוך בתופעות לוואי, בניגוד לתרופות אחרות או חיסונים מסוימים, ולכן יכול לספק מענה מושלם לסובלים ממחלת הנשיקה.

אכיניצאה – מדובר באחד מצמחי המרפא הפופולאריים ביותר כיום ולא בכדי. הוא עוזר לחזק את המערכת החיסונית ומשפר את הבריאות באופן כללי. ידוע כי הוא מסוגל להפחית מקרים של זיהומי ווירוס ואפילו גידולים. מעבר לכך, הוא מקל על הכאב, הוא עוזר להפחית את הדלקת, עוזר בטיפול במקרים של בעיות נשימה, בעיות עור ובעיות נפש למיניהן.

אסטרגלוס – זהו צמח מרפא עוצמתי מאד, המגיע מהרפואה הסינית. הוא נועד בעיקר לשפר את תפקודה של מערכת החיסון ולהעלות את מספר תאי הדם הלבנים, העוזרים במלחמה נגד ווירוסים מזיקים, כמו וירוס מחלת הנשיקה – EBV.

עלי זית – הם מוכרים כצמח מרפא בעל תכונות אנטי ויראליות וצריכתם עוזרת להתמודד עם מחלות שונות, כמו הצטננות, דלקת ריאות, דלקת כבד B, קנדידה, מלריה, שחפת, זיבה וגם מחלת הנשיקה. על פי מחקרים שבוצעו בתחום הרפואה הסינית נמצא כי תמצית של עלי זית יכולה לעזור במלחמה עם חיידקים ווירוסים מחוללי מחלות למיניהן, ובמיוחד כאלה הגורמים לזיהום בדרכי הנשימה.

שמן אורגנו – שמן זה ידוע ככזה היעיל באותה מידה כמו סוגים שונים של אנטיביוטיקה ויתרונו הוא שהשימוש בו איננו מלווה בתופעות לוואי מזיקות. הוא מורכב מתימול ומקרווקרול, המוכרים כבעלי תכונות אנטי פטרייתיות ואנטיבקטריאליות. הוא עוזר להילחם במזהמים נגיפיים, כמו EBV וגם הרפס סימפלקס, אלרגיות, דלקות ועוד. הדבר התגלה לאור 800 מחקרים מדעיים שבוצעו לאורך השנים ובחנו צמחי מרפא שונים ומצאו כי שמן האורגנו הוא המומלצים שבהם, זה שמציע יתרונות בריאותיים רבים מאד.

מה היה לנו עד עכשיו?
המרכז לרפואה אלטרנטיבית